JEDEN PRZYCISK I POMOC WEZWANA!
Konsola, zamontowana zazwyczaj na podsufitce przy lusterku wewnętrznym, służy do komunikowania się kierowcy z Centrum Monitorowania.
Dzięki konsoli możesz:
- wezwać pomoc dla siebie lub innych użytkowników ruchu drogowego
- wezwać pomoc drogową (assistance)
- dowiedzieć się o najbliżej zlokalizowane punkty POI np. stacje paliw, bankomaty, kino itd.
Zobacz jak działa konsola
Prezentacja flaszowa
Przycisk wezwania pomocy
Traktowany jest przez Centrum Monitorowania na równi z automatycznym sygnałem wypadku.
Przycisk serwisowy
Służy do połączenia się z Centrum Monitorowania, aby wezwać pomoc Assistance lub czasowo zawiesić usługi monitoringu np. podczas naprawy pojazdu lub podczas przeprawy promowej. Przycisku tego można użyć, aby zawiadomić Centrum Monitorowania o zauważonym wypadku, którego jest się świadkiem.
Przycisk informacyjny
Używany, aby uzyskać z Centrum Monitorowania informację o utrudnieniach drogowych (korkach, objazdach, warunkach pogodowych) lub o lokalizacji takich miejsc, jak: stacje paliw, hotele, bankomaty itp.
Połączenie z numerem 112
Jednoczesne naciśnięcie tych dwóch przycisków jednocześnie umożliwia połączenie z numerem alarmowym 112 w całej Europie.
Przyciski regulacji głośności rozmowy lub dzwonka.
Diody na konsoli KIA Safety System informują o:
- dioda czerwona – urządzenie gotowe do pracy
- dioda zielona – nawiązanie połączenia głosowego