Centrum Monitorowania działa 24 h/dobę 7 dni w tygodniu.
Wysoce wykwalifikowana kadra ochrony, posiadająca licencję II stopnia stanowi trzon Centrum Monitorowania. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach z zakresu szybkiej interwencji w sytuacjach kryzysowych oraz udzielania pierwszej pomocy daje klientowi gwarancję profesjonalnej pomocy w razie wypadku. Zarazem liczne kursy z obsługi klienta pozwalają operatorom na udzielenie precyzyjnej i szybkiej informacji.
Obejrzyj film prezentujący pracę Centrum Monitorowania KIA Safety System:
Użytkownik pojazdu, w którym zamontowany został KIA Safety System w każdej chwili może połączyć się z Centrum Monitorowania naciskając na konsoli przycisk „INFORMACJA” lub „SERWIS”.
Centrum Monitorowania pomoże, gdy:
sami nie możemy wezwać pomocy
potrzebujemy assistance
musimy wezwać pomoc „na żądanie” np. zasłabnięcie
szybka informacja jest niezbędna np. o najbliższej stacji paliw
trzeba pomóc innym
Aby uniknąć fałszywych alarmów należy poinformować Centrum Monitorowania, gdy:
- przekazujemy samochód do serwisu np. celu wymiany opon
- holujemy pojazd (przemieszczamy pojazd z wyłączoną stacyjką)
- korzystamy z przepraw promowych
Według prowadzonych przez nas statystyk całkowity czas obsługi zdarzenia zajmuje Centrum Monitorowania do 2 min. 25 sek. Składa się na to:
- zdarzenie (wypadek, kolizja, wezwanie pomocy)
- odebranie sygnału o wypadku – 5 sekund
- zestawienie połączenia głosowego pomiędzy operatorem a pojazdem – 20 sekund
- zgłoszenie zdarzenia do Stanowiska Kierowania Służb (CPR, SOR, SWD) wraz z podaniem pozycji GPS adresu, danych pojazdu oraz informacji o zdarzeniu – 2 minuty 2 sekundy