Moduł ISG-AutoHold stworzony został z myślą o tych, dla których ważne jest:
• by samochód ruszał, zamiast czekać aż włączy się silnik
• by dynamicznie włączyć się do ruchu
• klimatyzacja, która chłodzi, gdy w upale stoimy w korku
• ograniczenie zużycia akumulatora i rozrusznika
• tym, którzy nie wierzą, że ciągłe wyłączenie silnika poprawia parametry jego pracy, w tym zmniejsza zużycie paliwa
Moduł ISG-AutoHold służy do automatycznego:
• włączania/wyłączania silnika podczas przymusowego postoju
• włączania systemu AutoHold, którego zadaniem jest automatyczne uruchamianie elektrycznego hamulca podczas postoju np. czerwone światło, korki, przejazd kolejowy
Moduł ISG-AutoHold ma zastosowanie:
• w sieci KIA - we wszystkich modelach samochodów Kia wyposażonych w system Intelligent Stop&Go (KiaEcoDynamics) i/lub elektryczny hamulec postojowy z funkcją AutoHold za wyjątkiem samochodu Kia Picanto
• w sieci HYUNDAI - we wszystkich modelach samochodów Hyundai wyposażonych w system Intelligent Stop&Go (BlueDrive) i/lub elektryczny hamulec postojowy z funkcją AutoHold za wyjątkiem samochodu Hyundai ix20
Moduł ISG-AutoHold - cechy i zalety:
• jedno urządzenie z dwoma funkcjami, obie funkcje działają łącznie bądź niezależnie
• urządzenie może być wyłączone przyciskiem systemu KiaEcoDynamics/BlueDrive oraz przyciskiem systemu AutoHold (wtedy Moduł ISG-AutoHold jest wyłączony, a samochód odzyskuje pierwotną funkcjonalność);
• posiada pamięć nieulotną - odłączenie akumulatora nie wpłynie na ustawienie systemu;
• dostarczany jest domyślnie w trybie wyłączającym system KiaEcoDynamics/BlueDrive i włączającym system AutoHold przy każdym uruchomieniu silnika samochodu;
Moduł ISG-AutoHold - zasada działania:
• po uruchomieniu silnika lub po 20 sek. od włączenia zapłonu - w zależności od stopnia naładowania akumulatora - następują wyłączenie systemu KiaEcoDynamics/BlueDrive oraz włączanie systemu AutoHold (jeżeli samochód jest wyposażony w funkcję AutoHold)
• za pomocą fabrycznych przycisków KiaEcoDynamics/BlueDrive i AutoHold istnieje możliwość niezależnego wyłączenia systemu KiaEcoDynamics/Blue lub systemu AutoHold - wyłączenie jest potwierdzane wbudowanym w Moduł ISG-AutoHold buzzerem